Neveikia elektroninis parašas. Ką daryti?

Neveikia elektroninis parašas ir nežinote kokia gali būti to priežastis? Trumpai pateikiame dažniausias priežastis.Visų pirma, galimi laikini sistemos sutrikimai. Visgi jei ir pabandžius vėliau, problema kartojasi, pateikiame kelias galimas situacijas:

Neveikia jungiantis su Smart-ID

Visų pirma įsitikinkite, kad suvedėte teisingus duomenis jungiantis. Jei duomenys teisingi – neveikimą gali lemti ir kitos priežastys.

Šiuo metu tikriausiai naudojatės supaprastinta Smart-ID programėle Smart-ID Basic, tačiau ji neturi galimybės skaitmeniniam dokumentų pasirašymui ar kitoms e. paslaugoms.

Kad galėtumėte prisijungti prie Mark Sign platformos, reikia atnaujinti Smart-ID versiją. Tai galite padaryti savo banko skyriuje arba patvirtinti savo tapatybę biometriniu būdu naudojant NFC funkciją palaikantį telefoną ir asmens tapatybės kortelę.


Neveikia jungiantis su M. parašu

Įsitikinkite, kad suvedėte teisingus duomenis jungiantis. Jei prisijungti vis tiek nepavyksta, rekomenduojame patikrinti ar jūsų mobilus parašas vis dar galioja ir kreiptis į savo mobiliojo ryšio operatorių.

Lietuvoje:

Estijoje:

Ar gavote atsakymą į savo klausimą? Ačiū už įvertinimą Nepavyko išsaugoti Jūsų įvertinimo