Kaip patikrinti elektroninį parašą ?

Vienas iš elektroninio parašo privalumų - galimybė patikrinti parašo galiojimą: ar parašas galioja, yra kvalifikuotas, nepakeistas ar nepasibaigę reikalingi sertifikatai. Mark Sign savitarnos platformoje galite:

  • Įkelti pasirašytą dokumentą patikrinimui ir peržiūrėti dokumento informaciją
  • Atsisiųsti patikros ataskaitą apie patikrintą dokumentą

Elektroniniu parašu pasirašytus dokumentus patikrinti galite Mark Sign platformoje. Prisijunkite prie savo paskyros, spauskite mygtuką Dokumento tikrinimas ir įkelkite norimą dokumentą.

Jeigu dokumentas yra pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu, skiltyje Informacija matysite visus duomenis apie dokumentą (pasirašymo datą, laikąir galiojimą) bei dokumento statusą (pasirašytas/ nepasirašytas).

Skiltyje Nariai galite matyti duomenis apie pasirašantį asmenį ir detalesnę informaciją apie pasirašymą (asmens kodą, el. parašo sertifikatą, laiko žymos duomenis).


Mark Sign platformoje su planu Startui kiekvieną mėnesį galite patikrinti iki 15 skirtingų dokumentų, o su planu Profesionalui, Komandai ir Lankstus – patikrų kiekis neribotas.

Ar gavote atsakymą į savo klausimą? Ačiū už įvertinimą Nepavyko išsaugoti Jūsų įvertinimo